آرین ستاره همت غرب

تعاونی آرین ستاره همت غرب

معرفی پروژه‌های تعاونی آرین ستاره غرب

تعاونی آرین ستاره غرب که یکی از شرکت‌های تابعه هلدینگ آرین سازه است، در سال ۱۳۹۸ تأسیس شده و در حال حاضر دو پروژه بزرگ به نام‌های “پدافند ارتش” و “ستین” را در دست ساخت دارد. این تعاونی در گذشته با نام “تعاونی توسعه ساخت همت غرب” شناخته می‌شد که بعداً به نام فعلی تغییر نام داد. در ادامه به معرفی جزئیات این پروژه‌ها و خدمات شرکت خواهیم پرداخت.

 پروژه‌های تعاونی آرین ستاره غرب

پروژه پدافند ارتش

این پروژه در شهرک چیتگر، منطقه ۲۲ تهران واقع شده و شامل دو بلوک ۳۲ و ۴۰ طبقه‌ای است که مجموعاً ۵ برج را تشکیل می‌دهند. متراژ واحدها در این پروژه بین ۶۰ تا ۱۸۰ متر مربع متغیر است و قیمت هر متر مربع در سال ۱۴۰۲ برابر با ۲۵ میلیون تومان تعیین شده است. امکان خرید با ۴۰٪ پیش‌پرداخت و اقساط بلندمدت ۴۸ ماهه وجود دارد. این پروژه تمامی امکانات تفریحی و رفاهی لازم برای یک مجتمع مسکونی را دارا می‌باشد.

پروژه ستین

پروژه ستین در غرب منطقه ۲۲ تهران و در میدان دانش قرار دارد. این پروژه که متعلق به هلدینگ آرین سازه است، شامل ۱۲ برج با ۱۲ طبقه بوده و هر برج دارای ۹۶ واحد مسکونی است. زمان ساخت و تحویل این پروژه ۵ سال در نظر گرفته شده و عملیات نیلینگ و فونداسیون آن در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ آغاز شده است. این شهرک مسکونی با امکانات تفریحی و لوکس طراحی شده است.

خدمات و وظایف شرکت

تعاونی آرین ستاره غرب مسئولیت فروش و نقل و انتقال واحدهای هلدینگ آرین سازه را بر عهده دارد. تمامی خرید و فروش‌های مرتبط با پروژه‌های “پدافند ارتش” و “ستین” باید از طریق این شرکت انجام شود.

دفتر فروش آرین ستاره غرب

شرکت تعاونی آرین ستاره غرب به عنوان دفتر فروش رسمی پروژه‌های هلدینگ آرین سازه فعالیت می‌کند و خدمات فروش این پروژه‌ها را ارائه می‌دهد.

باشگاه مشتریان آرین ستاره غرب

یکی دیگر از خدمات مهم این تعاونی، مدیریت باشگاه مشتریان هلدینگ آرین سازه است. این شرکت وظیفه پاسخگویی به سؤالات و نظرات مشتریان و ارائه راهنمایی‌های لازم به آن‌ها را بر عهده دارد.

 اعضای هیئت مدیره

هیئت مدیره شرکت آرین ستاره غرب شامل افراد زیر است:

  • آقای مسعود عبدی به نمایندگی از شرکت آرین سازه رابین (شناسه ملی: ۱۰۸۶۱۳۰۰۱۳۱)
  • آقای داریوش عبدی
  • خانم میناء یاوری
  • خانم فرشته فراهانی علوی به عنوان عضو علی‌البدل

این اعضا برای مدت ۳ سال انتخاب شده‌اند.

با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در خصوص خدمات و پروژه‌های این شرکت به دست آورید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
مطالب دیگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *